Team-TQ

مرجبا بك فى منتدى
TeamTQ
نتمنى انت تكون فى تمام الصحة والعافيه
Team-TQ

مساعده الاعضاء وشوروحات السيرفرات


Change Pk Mode Color With TQ Jiang Problme

شاطر
avatar
Mr.MOSTAFA
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى

الدولة : مصر
عدد المساهمات : 40
نقاط : 6444
التقيم : 11
تاريخ التسجيل : 02/05/2013
العمر : 19
الموقع : teamtq.msnyou.com

Change Pk Mode Color With TQ Jiang Problme

مُساهمة من طرف Mr.MOSTAFA في الإثنين 05 يناير 2015, 12:45 pm


طبعا الجيانج اما بتيجى تقفلوا بيجيلك فى الاكونت الى قصادو انو فاتحو

بوص ابحث عن

الكود:

static void ChangePKMode

واقفلوا من السالب وبدلوا بده

الكود:


        static void ChangePKMode(Data generalData, Client.GameClient client)
        {// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            if (client.Entity.PKMode == Conquer_Online_Server.Game.Enums.PKMode.Jiang)
            {
                if ((Game.Enums.PKMode)(byte)generalData.dwParam != Conquer_Online_Server.Game.Enums.PKMode.Jiang)// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                {
                    client.Entity.SendSysMesage("You Will Quit the JiangHu in 10 Minutes");// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                }
            }
            if (client.InTeamQualifier()) return;// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            client.Entity.AttackPacket = null;// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            client.Entity.PKMode = (Game.Enums.PKMode)(byte)generalData.dwParam;// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            client.Send(generalData);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            if ((client.Entity.PKMode == Conquer_Online_Server.Game.Enums.PKMode.Jiang) && (client.Entity.MyJiang != null))
            {
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = true;// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.SendScreen(generalData, false);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.SendScreen(client.Entity.SpawnPacket, false);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            }
            if (client.Entity.PKMode == Game.Enums.PKMode.PK)// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            {// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = false;// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);
                client.SendScreen(client.Entity.SpawnPacket, false);
                client.Send(new Message("Free PK mode. You can attack monster and all players.", System.Drawing.Color.Red, Message.Talk));
                return;
            }
            if (client.Entity.PKMode == Game.Enums.PKMode.Guild)// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            {
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = false;// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.SendScreen(client.Entity.SpawnPacket, false);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Send(new Message("Guild Mode : Slay Monesters, The Players in your Enemy Guild, and Cross-Server Players.", System.Drawing.Color.Red, Message.Talk));// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                return;
            }
            if (client.Entity.PKMode == Game.Enums.PKMode.Revenge)// Mr.MOSTAFA Demon-Co
            {// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = false;// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.SendScreen(client.Entity.SpawnPacket, false);// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                client.Send(new Message("Revenge mode. You can attack monster and all players.", System.Drawing.Color.Red, Message.Talk));// Mr.MOSTAFA Demon-Co
                return;
            }
            if (client.Entity.PKMode == Game.Enums.PKMode.Capture)
            {
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = false;
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);
                client.SendScreen(client.Entity.SpawnPacket, false);
                client.Send(new Message("Capture Mode : Slay Monesters, Black/Blue-Name Criminals, and Cross-Server Players.", System.Drawing.Color.Red, Message.Talk));
                return;
            }
            if (client.Entity.PKMode == Game.Enums.PKMode.Peace)
            {
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = false;
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);
                client.SendScreen(client.Entity.SpawnPacket, false);
                client.Send(new Message("Peace Mode : You Can Only attack Monesters.", System.Drawing.Color.Red, Message.Talk));
                return;
            }
            if (client.Entity.PKMode == Game.Enums.PKMode.Team)
            {
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = false;
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);
                client.SendScreen(client.Entity.SpawnPacket, false);
                client.Send(new Message("Team Mode : Slay Monesters, and All Other Players (including Cross-Server Players) Not in Your Current Team Or Guild.", System.Drawing.Color.Red, Message.Talk));
                return;
            }
            if ((client.Entity.PKMode == Conquer_Online_Server.Game.Enums.PKMode.Jiang) && (client.Entity.MyJiang != null))
            {
                client.Entity.SendSysMesage("Jiang Hu Mode: Slay Jiang Hu Fighters, Black/Blue-Name Criminals, and Cross-Server players");
                client.Entity.MyJiang.OnJiangHu = true;
                client.Entity.MyJiang.SendStatusMode(client);
            }
        }


وهتبقى تمام



_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Mr.MOSTAFA
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    أنشرنا على المواقع الإجتماعية :
    FacebookTwitterEmailWindows LiveTechnoratiDeliciousDiggStumbleponMyspaceLikedin

    فيس بوكى

    مركز رفع للمنتدى


    القران الكريم

    الزائرون

    معلومات العضو والمنتدى

    معلومات عنك انت متسجل الدخول بأسم {زائر}. آخر زيارة لك . لديك0مشاركة.
    معلومات عن المنتدى اسم المنتدى :Team-TQ. عمر المنتدى بالأيام :1663 يوم. عدد المواضيع في المنتدى :37 موضوع. عدد الأعضاء : 77 عضو. آخر عضو مسجل : m0127154278 فمرحباُ به.
    الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 نوفمبر 2017, 10:29 am